مركز پرستاری و ترمیم زخم بهبود

ارائه کلیه خدمات پرستاری و پانسمان های تخصصی

 زماني كه دوره درمان بيمارتان در بيمارستان به اتمام ميرسد اين نگراني براي بسياري از شما وجود دارد كه چگونه دوره نقاهت بيماري را در منزل سپري نموده و در بهترين وضعيت ممكن از بيمار خود مراقبت نماييد و در اين زمان است كه ما با ارج نهادن به نگراني شما آماده خدمت به بيمارتان هستيم.

بسياري از بيماران ميبايست پس از ترخيص از بيمارستان و در منزل نيز تحت مراقبت و نگهداري قرار داشته باشند تا دوره بيماري بطور كامل طي شود.

برخي از بيماران در اين دوره كه اصطلاحا به آن دوره نقاهت بيماري گفته مي شود قادر نخواهند بود به تنهايي امورات خود را انجام داده و مانند دوران سلامت از عهده احتياجات خود برآيند و نيازمند همراهي ديگران خواهند بود.

اين همراهي در گاهي اوقات نيازمند حضور فردي متخصص نيست و چنانچه بستگان بيمار توانايي و فرصت داشته باشند توسط ايشان انجام خواهد شد ولي در بسياري از موارد نگهداري از بيماراني كه دوران نقاهت  را در منزل طي مي كنند بايد توسط فردي با تجربه و اطلاعات كافي انجام شود

اين نگهداري بايد آگاهانه و دقيق انجام شود و چون بستگان بيمار اطلاعات كافي در اين خصوص ندارند ميبايست ضمن عقد قرارداد با يك مركز نگهداري بيماران كليه امور مربوط به درمان و مراقبت بيمار خود را به ايشان بسپارند.

چنانچه مراقبت و نگهداري بطور صحيح انجام شود نگراني هاي ناشي از اين دوران كاهش يافته و تاثير بسزايي در روحيه بيمار و بستگان دارد

شكي نيست كه محيط منزل مي تواند در بهبودي بيمار نقش موثري را ايفا نمايد.بيماري كه با طي نمودن دوران طاقت فرساي درمان در بيمارستان دچار دلتنگي هاي ناشي از دوري بستگان و عزيزان خود گرديده است با حضور در محيط خانه و خانواده خواهد توانست بسرعت رو به بهبودي رفته و اثرات رواني مربوط به بيماري خود را با آسايش و راحتي پشت سر بگذارد.

موسسه پرستاري در منزل بهبود سمنان با اطلاع كامل از اين نگرانيها اقدام به اعزام پرستار منطبق با وضعيت بيمار نموده و تا انتهاي دوره نقاهت و درمان همراه شما و بيمارتان خواهد بود.

در صورت نياز به دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد از طريق تلفن با كارشناسان موسسه خدمات پرستاري بهبود سمنان گفتگو نماييد.

نوشته شده در پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:پرستار,پرستاري,منزل,پرستاري در منزل,موسسه,خدمات,بهبود,سمنان,ساعت 12:43 توسط مدير وبلاگ|

حمیدرضا یگانه عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت  و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: پرستاران می توانند در 3 حیطه بهداشت درمان و بازتوانی فعالیت کنند و حتی پرستاران پس از ترخیص بیمار از بیمارستان می توانند خدمات توانبخشی را در منزل به بیمار ارائه کنند.

یگانه تصریح کرد: پرستاران با مراقبت در منزل می توانند از بروز بسیاری از عوارض و نقص ها به علت عدم پیگیری درمان یا برگشت به حالت اولیه و از تحمیل هزینه های سنگین جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت: پرستاران در بخش پیشگیری و بهداشت می توانند در غربالگری، بیماریابی، تقسیم بندی برحسب شدت و ضعف بیمار و تشخیص برای ارجاع بیمار موثر باشند.

نوشته شده در جمعه 17 آذر 1391برچسب:پرستار,بيمار,درمان در منزل,خدمات پرستاري در منزل,پيشگيري,مراقبت از بيمار,,ساعت 11:12 توسط مدير وبلاگ|


آخرين مطالب
» ليست مراکز مجاز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری در منزل اعلام مي شود
» لزوم احيا و ساماندهي مراکز خدمات پرستاری در منزل
» زخم بستر، از پيشگيري تا درمان
» ساماندهی مراكز مشاوره و ‌ خدمات پرستاری در منزل
» راه اندازی مراکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل ضروری است
» پرستاري از بيماران در منزل
» مراقبت های پرستاری در منزل از افزايش هزينه ها جلوگیری می کند
» درمان زخم هاي عفوني و مزمن با پانسمان نوين
» مركز مشاوره و خدمات پرستاري در منزل بهبود
» مركز مشاوره و خدمات پرستاري بهبود در خدمت عموم همشهريان عزيز

Design By : Pichak